Beste Fitbit-recensies. Vergelijking 2022

Andere fitnesstrackers zien er misschien uit als een Fitbit, maar ze zijn niet te vergelijken als het gaat om stijl, pasvorm en functie. Fitbit produceert een breed scala aan smartwatches, fitnesstrackers en andere wearables. Fitbit-modellen beschikken over de meest recente en beste functies op de markt voor wearables, waaronder Tap to Pay en GPS-tracking. Fitbit doet meer dan je alleen laten zien hoe en wanneer je beweegt. Ze laten je ook zien wanneer je niet genoeg beweegt om je scherp te houden. Andere highlights zijn afhankelijk van het model. Ze kunnen muziekstreaming, tekst- en e-mailmogelijkheden omvatten, evenals gedetailleerde slaapgegevens en het volgen van de gezondheid van vrouwen. Graaf dieper in de details van onze favoriete modellen en vergelijk het aanbod hieronder.

Beste Algemeen

Fitbit Versa 3

De Top 5 Beste Fitbits

Beoordeling

GPS

Hartslag

Muziek

Batterijduur

Waterafstotend

Zwemvast (tot 50m)

Prijzen

Recensie

Fitbit-geschiedenis

Fitbit is een pionier op het gebied van draagbare activity trackers en is sinds 2009 een symbool van uitmuntendheid. Hun eerste apparaat werd in 2009 geïntroduceerd en heeft sindsdien een revolutie teweeggebracht in de branche. Fitbit heeft verschillende nieuwere versies uitgebracht, de ene nog beter dan de andere. Ze hebben allemaal verschillende eigenschappen, maar ze hebben allemaal hetzelfde doel: u bewuster maken van uw gezondheid en u helpen fit te blijven.

Waarom Fitbit?

Fitbits zijn niet alleen ideaal om je eigen gezondheid en welzijn op peil te houden, ze zijn ook fantastische cadeaus. Naarmate onze samenleving gezondheidsbewuster wordt, worden fitness-trackers elk jaar populairder en is Fitbit gemakkelijk het opvallende merk van de wearables-markt. Dit zijn de belangrijkste Fitbit-voordelen.

• Strak ontwerp – Elk model is modern en ontworpen om er geweldig uit te zien. Omdat ze zijn gemaakt van eersteklas materialen, zullen de meeste mensen niet merken dat je er een hebt.
  • Uitstekende prestaties : deze apparaten gaan veel verder dan de gebruikelijke calorie-/stappentellers die op de markt zijn. U kunt worden gevraagd of u te lang inactief bent geweest, GPS-tracking om uw hardloopsessies bij te houden en te plannen, en hartslagsensoren om uw training te verbeteren. Je hoeft je Fitbit niet elke dag op te laden (sommige Fitbit-modellen kunnen tot 7 dagen meegaan).
  • Innovatieve technologie : met een verscheidenheid aan ingebouwde sensoren, hartslagmonitoring, draadloze synchronisatie en gesplitste schermvergelijkingen, hebben Fitbits de nieuwste, geavanceerde technologie ingebouwd om het monitoren van uw gezondheid gemakkelijker dan ooit tevoren te maken.
  • Verschillende prijspunten: Een Fitbit is beschikbaar voor alle prijspunten. Het maakt niet uit hoeveel of weinig u uitgeeft, er is er een die bij uw budget past.

Fitbit-voordelen

U krijgt het meeste waar voor uw geld, ongeacht welke fitnesstracker of smartwatch-keuze u maakt. Hoewel deze trackers verschillende toeters en bellen kunnen hebben, geven ze allemaal nauwkeurige informatie over uw dagelijkse activiteiten. Het hangt allemaal af van voor wie je het koopt. Alle Fitbit-apparaten hebben een paar dingen gemeen.

• Ze maken u bewust van hoe fysiek actief u bent (of niet), zodat u uw algehele gezondheid kunt verbeteren.
  • Ze motiveren je om te trainen en vorm te geven met hun leuke apps en verbeteringen die je enthousiast maken voor fitness.
  • Hun volgvermogen helpt u om uw training aan te passen, zodat u deze op de juiste manier doet en efficiënter maakt.

Hoe Vergelijken Fitbits?

U kunt in elke categorie zien hoe elk apparaat zich opstapelt om een beter idee te krijgen van welk apparaat het beste bij u past.

Ontwerp

Als het op uiterlijk aankomt, is het belangrijk om rekening te houden met comfort, veelzijdigheid en esthetiek. Veel modellen bieden vanaf het begin een keuze uit bandontwerpen. Dit betekent dat je kunt kiezen tussen een sportieve rubberen band of een grover mesh-materiaal voor comfort. Als je dingen wilt veranderen, kun je extra verwisselbare banden kopen. Er is nu een uitgebreide selectie van ontwerpen (afhankelijk van het model), van sportieve banden tot strak geweven leer en roestvrijstalen gaas.

Functies

De apparaten houden allemaal afstand, calorieën en stappen bij, maar sommige functies verschillen. Een groot verschil tussen modellen is dat sommige een ingebouwde GPS hebben voor realtime tempo- en afstandsregistratie, zoals de Charge 4, en andere hebben een telefoonverbinding nodig om deze informatie bij te houden. Veel modellen bieden 24/7 hartslagmeting om uw statistieken elke dag bij te houden. Veel modellen kunnen ook belangrijke gegevens volgen, zoals gedetailleerde slaapmonitoring, rapporten en het volgen van de gezondheid van vrouwen. Veel van deze apparaten bieden muziekconnectiviteit, of het nu via muziekopslag is of streamen via Spotify en andere streamingdiensten. Fitbit Premium is een abonnement-app waarmee je al hun modellen kunt gebruiken. Het biedt plannen en trainingen voor elk doel en vaardigheidsniveau. Het kost na de gratis proefperiode,

Waterbestendigheid:

Alle Fitbit smartwatches en trackers zijn waterbestendig. Dit betekent dat ze waterdicht, spatwaterdicht en zweetbestendig zijn. U kunt zwemmen of douchen met de meeste Fitbit-apparaten (verwacht Ace), inclusief de modellen uit de Inspire-, Ionic- en Versa-serie. Deze modellen zijn zwembestendig in een meer, zwembad of oceaan tot 50 meter.

Batterijduur

Afhankelijk van hoe vaak u uw apparaat gebruikt en hoe ver u reist, kan de levensduur van de batterij van cruciaal belang zijn. Van alle modellen wint de Charge 4 in dit opzicht, met een batterijduur van 7 dagen. De meeste andere modellen hebben een batterijduur van 4-6 dagen.

Prijs

Hoewel alle Fitbits-apparaten betaalbaar zijn, variëren ze wel in prijs. De Ionische smartwatch is het duurste model in hun boeken, maar biedt wel de grootste verscheidenheid aan functies. Voor mensen met een beperkt budget biedt de Inspire HR een indrukwekkend aantal functies voor de waardeprijs.

Vonnis

Voor de meeste mensen die een Fitbit kopen, melden ze dat het hun kijk op fysieke activiteit ten goede verandert. Al deze apparaten bieden over het algemeen een positieve ervaring als het gaat om gezond leven. Ze maken sporten leuk en gemakkelijk, wat de sleutel is tot succes en consistentie. Elke Fitbit-gebruiker heeft hetzelfde gezegd: er is geen betere tracker voor je trainingen. Fitbit kan niet worden overtroffen in prijs, functionaliteit en design. Fitbit is een geweldige keuze voor iedereen die nieuw is in de fitnessscene of een ervaren professional.

Andere Fitbits Om Te Overwegen

1. Fitbit Versa 3 “

Fitbit Versa 3 is een slimme upgrade van zijn voorganger, de Fitbit Versa 2. Het beantwoordt aan de behoeften van het publiek. Dit apparaat heeft nu ingebouwde GPS en kan zowel oproepen beantwoorden als sms’en. Schoon en licht om te dragen, het display is gewoonweg prachtig.